اشعار




















از یــاد رفتــه ها

 

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلی نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

گفت:یارب از چه خارم کرده ای؟

بر صلیب عشق دارم کرده ای؟

خسته ام زین عشق دلخونم نکن

من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این  تو و لیلای تو من نیستم

گفت:ای دیوانه لیلایت منم

در رگت پنهان و پیدایت منم

سال ها با جور لیلی ساختی

من کنارت بودم و نشناختی

-------------------------------------------------

ز چشمت چشم آن دارم که زچشمم نیندازد

به چشمانت که چشمانم به چشمان تو می نازد

زچشمانت زکاتی ده نگاهی کن به چشمانم

که چشم من بجز چشمت به هر چیزی نمی نازد

-------------------------------------------------

زنگی زیباست ای زیبا پسند

زنده اندیشان به زیبایی رسند

آنقدر زیباست این بی بازگشت

کز برایش می توان از جان گذشت

-------------------------------------------------

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 19:52 توسط fateme| |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com