از یــاد رفتــه ها

"به نام آنکه خورشید مهرش هرگز در آستان دلم غروب نکرد"



welcome

 

خــدایـــا،آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیرانم که کسی به وجد نیاید از نبودنم...



نظرات شما عزیزان:

ALIREZA
ساعت10:23---30 ارديبهشت 1391
سلام خانومی دیگه سرنمیزنی من سر میزنم ونظر میذارم اما شما؟ بیا سر بزن ممنونم
بای


مهسا
ساعت8:49---20 ارديبهشت 1391
سلام وب خوشگلي داري ارزو ميكنم ولنتاين امسال رو با عشقت باشي

محسن
ساعت18:40---16 ارديبهشت 1391

´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´ ¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´ ¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶ ¶´
´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶ ´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶ ´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶ ´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´ ´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´


امیر محمد
ساعت16:40---14 ارديبهشت 1391
salam bar shome va bar hame vebe khobi dari.beman ham sari bezan khoshoshhal misham?منتظرم هااا؟بدو بیا!!
www.a.s-roma.loxblog.com


alireza
ساعت11:08---21 فروردين 1391
سلام خانومی جون ممنونم که دوباره به وبم سر زدی ممنونم وب شما هم عالی بود
منتظرتم عزیزم باز هم سر بزن


alireza
ساعت14:14---10 فروردين 1391
سلام عزیزم بی غیرت شدی دیگه به ما سر نمی زنی
پاسخ: سلام.از بی غیرتی نیست.عید بود و گشت وگذار...


alireza
ساعت14:54---3 فروردين 1391
سلام خانومی ممنون که دوباره به وبم سر زدی وب شما هم عالی بود

alireza
ساعت11:32---19 اسفند 1390
سلام فاطمه خانوم
وبت زیباست مثل همیشه اگر دوست داشتی به وبم سر بزن ونظر هم یادت نره
منتظرم
بای


محسن
ساعت19:09---16 اسفند 1390
سلام خوبی اپم

mohammad
ساعت20:30---7 اسفند 1390
سلام دوست گلم زیباست امیدوارم موفق باشی به منم سر بزن خوشحال میشم منتظرتم ها یادت نره

d
ساعت1:05---19 بهمن 1390
قشنگه.........
شروع خوبیه ولی طنز بیشتر استفاده کن


تنها
ساعت13:35---18 بهمن 1390
عزیزم یک عنوان برای وبلاگت میدی بهم که با اون عنوان لینک کنم آخه اسم فاطمه رو نمیتونم بذارم اگه خونده باشی مطالبم رو یک اسم بده تا لینک کنم وبلاگت رو

تنها
ساعت12:40---18 بهمن 1390
سلام عزیزم خوبی؟
وبلاگ قشنگی داری من که نوشته هات رو خوندم خیلی قشنگ بودن.
خیییییییییلی دوست دارم وبلاگامون باهم تبادل لینک داشته باشند بهم خبر بده تا لینک کنم و تو هم منو با عنوان وبلاگم لینک کن .اگر دوست داشتی به وبلاگ من یک سر بزن.خوشحال میشم


سالها پرسیدم از خود کیستم؟آتشم؟شورم؟شرارم؟چیستم؟دی دمش امروز و دانستم اکنون او به جز من،من به جز او نیستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 19:48 توسط fateme| |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com