عاشقانه




















از یــاد رفتــه ها

ازش پرسیدم چقد منودوست داری؟گفت:به اندازه جوهر خودکارم.گفتم:خیلی نامردی چون جوهر خودکارت یه روز تموم میشه.لبخند زد و گفت:خودکار من اصلا جوهر نداره. . .

*****

یه روز یه دختر کوری تو این دنیای نامرد زندگی میکرد.این دختره یه دوست پسری داشت که عاشق اون بود.دختره همیشه میگفت اگه من چشمامو داشتم و بینا بودم همیشه

با اون می موندم.یه روزی یکی پیدا شد که به اون دختر چشاشو بده.وقتی دختره بینا شد دیدکه دوست پسرش کوره.بهش گفت من دیگه تو رو نمی خوام برو.

پسره با ناراحتی رفت و یه لبخند تلخ بهش زد و گفت:مراقب چشمای من باش.

*****

 

غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد!

*****

هیچ زمان دل به کسی نبند . . . چون این دنیا این قدر کوچک است که دوتا دل کنار هم جا نمیشه . . .

ولی اگه دل بستی . . . هیچ وقت ازش جدا نشو.چون این دنیا این قدر بزرگه که دیگه پیداش نمی کنی . . .

*****

انگار که با دستانت واژه ی عشق را بر قلبم می نوشتی سواد نداشتم اما به دستان تو اعتماد داشتم.حالا سواد دارم اما دیگر به چشمانم

هم اعتماد ندارم.

*****

آلبرت انیشتین:"در سقوط افراد در چاه عشق قانون جاذبه تقصیری ندارد."

*****

سر نوشت تصمیم می گیرد که تو در زندگی با چه کسی ملاقات کنی.اما تنها قلب توست که می تواند تصمیم بگیرد چه کسی در زندگی تو باقی میماند.

*****

آنقدر دل اتم پر بود که با شکافتنش دنیایی لرزید.دل من نیز پر بود.وقتی شکست.سکوتی کرد که به دنیایی می ارزید.

***** 

همیشه با احساسم در ستیز بودم.گاه برنده میشدم و گاه بازنده!حاصل یک عمر عشق ورزیدنم یک جمله بیشتر نیست:"چه عاشق بودی چه نه . . .هدیه اش

را هدیه نده" ! ! !

*****

برای انسان های بزرگ بن بستی وجود ندارد.چون معتقدند یا راهی خواهند یافت یاراهی خواهند ساخت . . .

*****

 



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت19:10---5 اسفند 1390
سلام خیلی وبلاگ قشنگی داری مطالبتم قشنگه خودتم قشنگی به منم سر بزن منتظرتم ها یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 19:5 توسط fateme| |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com