پوچ




















از یــاد رفتــه ها

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودم

 

از من و هرچه در من نهان بود

میرمیدی

میرهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین بار

آخرین لحظهء تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گو کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گرچه در پرنیان غمی شوم

 

سالها در دلم زیستی تو

آه،هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟



نظرات شما عزیزان:

امیر محمد
ساعت16:42---14 ارديبهشت 1391
salam vabe khobi dari lotfan be man ham sari bezan khosh hal misham
منتظرم هاا!بدو بیا
www.a.s-roma.loxblog.com


محسن
ساعت16:59---29 فروردين 1391
_______________ %%

______________ %%%

_____________ %%%%%

____________ %%%%%%

_____________ %%%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%__%%

_____________ %%%__%__%

_____________ %%%___%__%

_____________ %%%___%___%

_____________ %%%___%____%

_______ %%____%%%__%____%

______ %__%__%%%%%%__%%

______ %___%%_____%____%%

_______ %____%%%%%_%%

________ %___________%%

_________ %_________%%

_________ %%__سلام___%%

________ %%_________%%%

_______ %%___من آپم____%%%

______ %%______زود بیا_____%%

_____ %%_______منتظرم_____%%

_____ %%__________________%%

_____ %%%_____ نظر یادت نره__%%

______ %%_______________%%%

_______ %%%____________%%%

_________ %%%%________%%%

___________ %%%%%%%%%


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:"پوچ"از فروغ فرخزاد,ساعت 13:8 توسط fateme| |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com